Ayudas a proyectos a realizar por las ONGs en el ámbito de la Cooperación y la Educación al Desarrollo.
Código de ayuda:
S20173/04Norma:
Sesión de 16 de julio de 2004.Plazo de Solicitud:
Fecha Fin: 30/09/2004Finalidad u objetivo de la ayuda:
La concessió d’ajuts a les Organitzacions no governamentals per al desenvolupament (ONGDS) que es proposen realitzar accions en l’àmbit de la cooperació i educació per al desenvolupament, any 2004.Categorías Subvención
- Asociacionismo y Voluntariado
- Cooperación al Desarrollo e Inmigración / Emigración
Localización del organismo gestor
Cataluña
Convoca:
Diputación Provincial de Lérida (Cataluña)¿Cuánto dinero puedes obtener con esta ayuda?
En cap cas se subvencionarà més del 80% del cost total del projecte presentat.El total de les subvencions per cada ONGD no podrà superar el 15% de l’import total que la Diputació destini al programa anual d’ajuts.
Beneficiarios. ¿Quién puede solicitar esta ayuda?
- Asociaciones
- Entidades sin ánimo de lucro, Ong´s
- Fundaciones
Detalle beneficiarios:
Les ONGDs.¿Qué gastos o inversiones que realices te pueden subvencionar?
a) Projectes per a programes de cooperació al desenvolupament a realitzar en països econòmicament empobrits.b) Accions destinades a l’educació, la formació i la sensibilització de la societat lleidatana.
Requisitos:
a) Disposar de seu social o delegació permanent i tenir una presència i base social en el territori de Lleida, almenys amb un any d’antiguitat en aquest territori.b) Estar inscrita en el Registre corresponent del Departament de Justícia de la Generalitat o altre registre adient segons la naturalesa de l’organització.
c) Tenir com a finalitats institucionals la realització, sense ànim de lucre, d’activitats relacionades amb la cooperació al desenvolupament i el foment de la solidaritat entre els pobles.
d) Capacitat de gestió i capacitat d’organització en les activitats de cooperació que són objecte d’aquesta convocatòria.